miercuri, 29 octombrie 2008

Pune tata, steag la poarta!

...
.....
....
...
.....
.....
...
..
..
.
.....



PuturOSU`: care`i mersu`?



madalyna : buna si tie



PuturOSU`: ce e cu siroun inapoi



PuturOSU`: ?



PuturOSU`: imi raspunzi?



PuturOSU`: tutusi ar trebui sa ne intrebi si pe noi



madalyna : asa cum m-ati intrebat voi pe mine...asa cum ma sapi de o luna si ceva...asa cum mai sapi si pe altii...



madalyna : cristi nu imi mai vorbi mie de orgoliu ca al tau nu are limite



PuturOSU`: stiu ca nu are limite



PuturOSU`: si abia acum o sa vezi de ce sunt in stare



madalyna : da...imi dau seama ca mi-l pui iar pe nemessis in cap



PuturOSU`: asa ca uita`te peste umar ca abia acum am luat tarnacopu`



PuturOSU`: nemessis e doar cireasa...e un ditamai tortu` sub el...



PuturOSU`: asta e... u asked for it



madalyna : cristi...ce te face pe tine sa crezi ca raman?



madalyna : pentru ce sa rama? ca sa ajung ca tine? sa ma jur pe memoria parintelui meu pt niste imagini?



madalyna : nu mersi...



madalyna : nu am de gand sa ajung asa tragic



madalyna :



PuturOSU`: nu vreau sa cred nimic... cu cat stai mai mult cu atat va fi mai rau... n`am de ales



madalyna : crisule...fuck you cu ideile tale cretine si cu mintea ta sucita



madalyna : mi s-a acrit de tine...omul pe care l-am iubit nu mai exista...si stau si ma intreb daca a existat vreodata sau daca a fost doar o fatada



PuturOSU`: ma jur pentru principiile mele



madalyna : ai asa ceva?



madalyna nu ai tii zic eu



PuturOSU`: si am s`o fac in continuare... nu`mi calc principiile pentru cineva care nu merita madalyna : si sa stii ca tatal tau s-a rasucit in mormant cand te-ai jurat pe meoria lui pt niste imagini si pentru niste virtualitati care cca erau de amuzament



madalyna : se vede amuzamentul tau unde a ajuns



PuturOSU`: daca mai ai de gand sa faci vreo modificare pe forum te rog sa anunti unul dintre smozi sau BA`ul strain



PuturOSU`: tre sa plec la munca



madalyna blue_angel: buh bye



PuturOSU`: iti multumesc pentru timpul acordat domnisoara BA



madalyna blue_angel: o sa aunt daca voi considera de cuviinta



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



asta e tot... arata`mi amenintarile la viata reala... nu sunt? te`ai ouat!





Dixie? Icy? Corleone? cui mai am sa`i dau explicatii?!?





concluzia?





"So fuck you Debbie!" M.M.

Niciun comentariu: