joi, 9 octombrie 2008

Hai sa ne destindem, asta nu e firea noastra...

http://nm-sys.blogspot.com/2008/10/si-pentru-ca-e-lipsa-de-ocupatie.html
"Intru intr-un joc ce mi se pare penibil. Dar lasa ca e bun in lipsa de altceva."
Poate ca e penibil, poate ca e complet inutil, dar macar ne umple timpu`...



1
Puturosu: sa ma bata mama de n`am si eu zeci de d`astia in lista.. acu` ce sa fac, sa`i iau la sodomizat pe toti? durere la banana...

nemessis: Eu nu am ce face. Timpul imi permite sa sodomizez cati oameni vreau si pentru cat timp vreau :)

aici n`am nimic de comentat! :)

2
Puturosu: motive ai tu...motiv exista in orice.. si cand un om merge sa se kkce... nu merge de dragu` diversitatii... da` las ca`ti sta bine asa mai misterios...

nemessis: Motivul este simplu. O fac pentru ca pot. Cine nu intelege asta isi bate capul de pomana ca sa gaseasca motive inexistente.
Nu e adevarat..c.eva a trebuit sa aprinda scanteia... sa fim seriosi sunt mii de comunitati in genu` asta...


3.

Puturosu: madutza momentan... irelevant raspuns... zii ca i`ai luat pe rand, nu conteaza dinastia... fii mai explicit... FORUMU` in general...

nemessis: Nu i-am luat pe rand. Alynutza nu a avut treaba cu mine, j-a-k era un idiot iar Madutza e incompetenta. Plus ca e vorba de acel "momentan" ceea ce face ca raspunsul meu sa fie pertinent. Doh!

Eu n`am prins acea perioada, de aceea am intrebat, mersi de lamuriri :D

4.

Puturosu: carpeta e light-motiv... da` ce ai cu ea... traume? :)) cu faza cu administrarea nu ma bag... pana si eu am o alta viziune asupra forumului...atat ca as ramane singur...

nemessis:Se spune laitmotiv, lait-motiv sau l'aitmotiv. Ceva de genul. Light e departe rau frate. O poza ce are pe fundal o carpeta cu rapirea din serai, mileuri din macrameu, soba de teracota si un cur in mijlocul cadrului, postata pe un forum public denota inteligenta?

e laitmotiv... da` suna mai bine light-motiv :D nu stiam ca a fost postata pe un forum public... si daca nua fost postata de catre ea, nush cum a ajuns in posesia persoanei respective... in fine...

5.

Puturosu: esti offtopic... 1. faza cu ban`ul e negociabila... errore humanum est...parca asa era...cat despre org... de acolo a plecat ca am batut`o la cap sa renunte...deci inactiva deci normal ca nu era capabila... si eu sunt incapabil in somn...

nemessis:Faza cu banul nu e deloc negociabila. 1. Am luat ban pentru ca DIN NOU idiotii ce administrau forumul la acea vreme au evitat sa inchida topicurile ce il incriminau pe El Santo in problema cu furtul contului si care dusesera la flames. Asa ca a trebuit eu sa iau ban certandu-ma cu cacatii care va sunt useri in loc sa rezolve idiotii ce se ocupau de forum problemele respective. Draga de Madutza spunea in fiecare saptamana ca il va scoate. A facut-o? Nu. Pa forum. Oricum nu dau doi bani pe banul respectiv. A fost un motiv bun ca sa ma iau de Madutza 2. Pe org au zburat-o baietii pentru ca statea doar la spam in loc sa se ocupe de forumurile pe care le avea in grija si inchidea topicurile prea rapid (ce noutate nu?). Trei sau patru admini mari din staff au spus ca e praf si nu are ce cauta printre ei. Iti promit ca vei avea dovada cu conversatia respectiva aflata in sectiunea privata a BA si super moderatorilor, conversatie stiuta deja de mai multi oameni de pe bitefight.ro mai putin de catre tine din cate vad. Ca si idee "prietenul" Mika a fost unul dintre cei care au respins-o vehement din conducerea forumului. Motivul: "she suck".

Tin sa te contrazic! Ba e! acum depinde cu cine discuti...cine detine controlul...
2. pe org chiar nu stiam care e faza... stiam decat de spam si inactivitate...
nu tin neaparat sa vad acea discutie, dar nici nu pot sa spun ca nu ma intereseaza, vorbim pe mess


6.

Puturosu: care parte? fii mai explicit... si daca ti se pune pata?

De ce sa dau nume cand e doar parerea mea? De ce sa vin cu propuneri cand nu ma priveste? Si daca mi se pune pata continuam jocul de-a soarecele si pisica. Am destul timp liber.

din nou nimic de comentat, nu pot sa ma bag in viata si deciziile tale!

7.

Puturosu: daca un coleg imi fute o ranga`n ceafa fii sigur ca pun mana pe drujba... am cumva tricoul cu "hamal" pe mine azi?

nemessis:Luati-va de mana. Nu ai reusit decat sa confirmi ce am spus mai devreme.

Si in cazul tau cum e? ai fost provocat, ai ripostat...e exact aceeasi chestie, doar ca eu am folosit o ranga :D

8.

Puturosu: bisericutele nu au nimic de a face cu acel comunism... comunismu` pulii... in echipa forumului au fost adusi numa` oameni necunoscuti...daca acum ma cunosc cu ei se numeste comunism? nu...se numeste cretinism din partea alora de cred asta!

nemessis:Ba au de-a face. Oamenii necunoscuti care au fost adusi in echipa forumului au zburat. Cei care nu zboara sunt din grupul vesel. Stii de ce? Pentru ca daca tu sau Madutza gresiti nimeni nu ia masuri. Daca greseste unul ce nu are legatura cu grupul vostru il dati pe goarna. Tipic romanesc si tipic Madutza.

Batrane... cand am intrat eu in staff erau 3 grupuri:
1. Madutza, Antiares, Moarteak si inca ceva lume
2. Lau, Chesire
3. Indiferentii

astea au existat dintotdeauna... nu cunosteam pe nimeni cand am intrat... decat scama si corleone care nu ne inghiteam. eu n`am gresit pana acum, cand am gresit am trimis mai sus...direct la icy pentru ca toata lumea zicea ca madutza n`o sa faca nimic...



9.

Puturosu: nicidecum...majoritatea il venereaza... cum apare nemessis cum sar si ei la rampa cu urale si flori... asta`i face de 2 ori mai ratati si de 2 ori fara viitor!

Nemessis:O parte ma injura iar o parte imi tin isonul. Ii prefer pe cei care ma injura. Oricum nu dau doi lei pe niciun grup. Faptul ca si cei care ma injura imi dau uneori (mai des) dreptate ar trebui totusi sa va puna pe ganduri.

in mare parte lowliferii si circarii te sustin, care habar n`au care`i faza, doar ca vad ei agitatie... prea putini te sustin cu motiv...acum iti dau dreptate cu ticul "ratatule!" :)))

10.

Puturosu: complotu` pulii mele... intrebi decat de forum...pai cine e frate in echipa forumului de toti sunt asa de rau famati? de joc nimic... si culmea...ca acolo sunt banii userilor, nu intr`un forum.
aici cam gresesti... eu am sapat`o pe dana, iar lau o sustinea mult prea mult de aceea a devenit tinta... dati`ma`n judecata...eu am fost!

Nemessis:Nu ma joc asa ca nu ma intereseaza ce se petrece in joc. Forumul reprezinta imaginea jocului. Daca administratorul principal al forumului e paralel atunci ce imagine sa isi faca lumea despre joc? Pe cine ai sapat tu nu ma intereseaza. Pe cine zburati din echipa iar nu ma intereseaza. Probabil nu ati observat asta inca.

Si daca administratorul...ar fi un administrator bun, l`ai lasa sa`si faca treaba?

11.

Puturosu: DA! mi se pare normal... pai de ce sa inchid un topic in care se cere parerea staff`ului jocului?!?!
la cele legate de forum, am raspuns si am inchis... aveti o logica de sturioni.... gata...ai facut legaturile... oameni nenorociti pe forum... si ga`ul si sgo`ul aveau acces pe forum...ei de ce nu`si inchideau topicurile? aa...sa le inchid eu si sa par ala nenorocit care le inchide gura userilor? nicidecum... discut orice in limita bunului simt!

Nemessis: Chiar nu ar trebui sa iti raspund la chestia asta dar hai sa o fac. Cand GA inchidea un topic legat de conducerea jocului Madutza urla ca trebuie sa lase lumea sa discute. Si redeschidea topicul. Cand cineva discuta despre staff-ul forumului fata inchidea repede orice topic legat de subiectul respectiv. Si ghici ce? Nici macar icy al vostru nu e de acord cu asta. Si mai ghici ceva. Cineva o sa se uite pe logurile cu logarile de pe ambele usere (madutza si puturosu) ca sa verifice "sharingul de conturi". Ce sa mai... a fost tare greu sa ii dau un hint.

Nu eram in echipa in acea perioada... si da, mi se pare normal sa se raspunda... in ambele cazuri...nu numai referitor la echipa jocului ca forumu` e imun

logurile cu logari... fix pula...complet inutile, intru pe proxy de pe 5 mai... e greu sa fiu...urmarit. nu e sharing de conturi, ne`am vizitat de foarte multe ori, asta atunci cand eu am aparut pe ip`ul ei...


12.
Puturosu: daca tot le stii pe toate...de ce nu dai si nume?

Dupa cum spuneam mai devreme parerile mele personale in privinta oamenilor ce trebuie sa conduca sau nu oricum nu conteaza in ochii vostrii. Dar vrei nume? Hai sa iti dau nume:

- Madutza - incompetenta crasa si lipsa de intelect. A aflat ce inseamna irefutabil sau inca vrea sa dea warn pentru cuvantul respectiv? Un alt motiv e mai jos putin.
ME: Stiu eu...irefutabil e un album de la Parazitii! :)

- Puturosu - i-a dat-o madutzei prin toate gaurile si imparte cu ea userul. Chiar daca nu o mai face acum tot a facut-o cu ceva timp in urma. Wow, nu aveti voie. Se numeste multi-using si pentru asta am luat si eu banul permanent.
ME: nu cred ca intereseaza pe cine si unde fut... nu e multiusing, am explicat si mai sus... oricum, povestea s-a dus.
- maniak - un bosorog care o freaca pe bitefight alaturi ce copii. Face niste glume sau remarci pe care nu le haleste nimeni. Si da, generalizez pentru ca lumea vorbeste despre asta si din cate vad nu prea e placut.
ME: n`ai avut ocazia sa`l cunosti... am patit si eu pana de curand sa cataloghez eronat...asta e cand te ghidezi dupa ce auzi de la altii...eu te sfatuiesc sa schimbi cateva vorbe cu el!
- Karna - nevasta lui maniak. Nu stiu daca si ea e o hoasca obosita ca si sotul dar are aceleasi glume de cacat in repertoriu. Nu vreau sa ii jignesc dar amandoi sunt niste idioti pe care lumea ii evita datorita prostiei crase ce zace in ei.
ME: daca ai avea o sotie/mama/prietena ca ea, iti garantez eu ca te`ar durea in pula de toti si toate. gasesti mai rar oameni ca ei! in fine, e parerea ta, dar sfatul meu e sa incerci sa`i cunosti inainte sa`i cataloghezi...
- Siroun - hai coaie. Cand de proasta poate sa fie o femeie ca sa faca moderator un asemenea ratat? Daca a facut-o doar ca sa ma oftice pe mine (ce plin de mine sunt nu?) inseamna ca e mai proasta decat imi imaginam. Oricum ii multumesc pentru inca un motiv in plus de a o freca la icre. Ii voi anunta pe jucatori ca din cauza respectivei alegeri nu le merge jocul. La inceput ma vor injura dupa care frustrarea ii va face sa va ceara schimbarea deciziei voastre. Asa se intampla intotdeauna.

ME: irelevant...e decat de 3 zile in staff...



13.

Puturosu: vecinii, sturionii, orice in general... vreau sa vad eu legaturile de rudenie din staff`ul forumului si cum a ajuns fiecare unde e... si pe urma mai vorbim...

Nemessis: Unde am scris ceva legat de rude?!?! Am scris de pile, de copilasi ratati si de faptul ca tu o dadeai pe Madutza la poponet.

Pila pulii...sa fim seriosi...daca n`avem probleme, ne facem... faza cu "rude" e metaforica...am incercat sa`ti explic, dar tu stii ce vrei sa crezi sau nu...

Nemessis:
"
Am omis cateva puncte total neinteresante. Vroiai transparenta? Am raspuns in dorul lelii la intrebari pentru ca asa imi sta in fire. Consideri ca pe forum nu am fost destul de transparent? Stai sa vezi ce va urma :)

Si ca sa incheiem totul pe o nota cordiala vreau sa stiu doar urmatoarele:

1. Cate telefoane a primit Madutza in noaptea asta de la labagii?
2. Cate preconizeaza ca va primi in urmatoarele luni?
3. Oare are si telefon fix?
4. Oare daca are telefon fix in cate 2 zile ii voi afla numarul?

Vor urma surprize surprize si vom continua discutia asta in cu totul alte conditii. A mai ramas putin pana va iesi ca mine. Iar. Sunt in jocul de-a soarecele si pisica de ani de zile. Chiar are cineva impresia ca pot pierde? Mai ales ca pot sa mut foarte simplu totul de pe net in viata reala? Exista telefoane, exista posta, exista chestii ce nu ar trebui sa le stie apropiatii dar deodata apar undeva publice. Am atatea optiuni la indemana incat nici nu stiu de unde sa incep. Si nici macar nu trebuie sa imi misc curul din fata calculatorului :) "

ME: Bine, daca ai nevoie de ceva inc azul meu, poti sa ceri, chiar nu am ce sa ascund...de la stare civila pana la adresa... prea putin imi pasa daca iti sunt utile sau nu.

Postul asta il las 2-3 zile si il voi sterge. Nu de alta dar zice lumea ca am innebunit si ma cert cu copii din cauza unui joc.

ME: O sa-ti cer acordul, daca imi vei cere, am sa sterg si eu acest post atunci cand vei vrea, totusi e intimitatea ta!

P.S. - stiti de ce castig de fiecare data? Pentru ca in spate am o echipa unita.
Voi ce aveti?

voi va cunoasteti de ani buni, colaborati de multa vreme... bf`ul are abia un an jumate si s`au schimbat atatia oameni in staff... noi ce avem? NIMIC!. poate va veni o zi in care vom putea colabora si noi asa, si nu pentru a va sta impotriva, pentru ca atunci veti renunta singuri la "soarecele si pisica".


un interviu mai neconventional, ca tot discutasem pe tema asta...

2 comentarii:

Nemessis spunea...

Despre Karna si maniak:
n`ai avut ocazia sa`l cunosti... am patit si eu pana de curand sa cataloghez eronat...asta e cand te ghidezi dupa ce auzi de la altii...eu te sfatuiesc sa schimbi cateva vorbe cu el!
---
Am avut ocazia sa schimb cateva vorbe cu ei. Tocmai de aia am zis ce am avut de zis.

---

daca ai avea o sotie/mama/prietena ca ea, iti garantez eu ca te`ar durea in pula de toti si toate. gasesti mai rar oameni ca ei! in fine, e parerea ta, dar sfatul meu e sa incerci sa`i cunosti inainte sa`i cataloghezi...

---

Confunzi realitatea cu virtualul. Crezi ca pe mine sau pe un user ne intereseaza daca cineva e de treaba in viata reala atata timp cat denota idiotenie pe net? Logic ca ma intereseaza doar ce e legat de net din moment ce nu am vreun gand sa ii cunosc in viata de zi cu zi. E grele de gandit astea nu?

Despre Siroun:

irelevant...e decat de 3 zile in staff...

---

Relevant. Numai un imbecil i-ar da unui asemenea om o sansa. E ratat.

Nimeni spunea...

Confunzi realitatea cu virtualul. Crezi ca pe mine sau pe un user ne intereseaza daca cineva e de treaba in viata reala atata timp cat denota idiotenie pe net? Logic ca ma intereseaza doar ce e legat de net din moment ce nu am vreun gand sa ii cunosc in viata de zi cu zi. E grele de gandit astea nu?


nu e confund, le combin ;) e extrem de util... :)