miercuri, 1 octombrie 2008

Deci... mi`am permis sa preiau un interviu cu nemessis si sa`l comentez... ce pula mea... opriti`ma va rog! ce e cu albastru sunt eu..


Haruka: Buna, ma bucur ca ai acceptat sa discutam.
Nemessis: Buna.
Chiar ca...
Haruka: Sa incepem cu inceputul si treptat treptat sa ajungem la miezul problemei… ce zici ? Nemessis: Ok, nu. :)
s-a rezolvat...nu se poate...
Haruka: Cum ai ajuns prima data in contact cu acest forum?
Nemessis: Ma enervau ratatii care dadeau mass in lista de messenger cu linkul de vanatoare.
sa ma bata mama de n`am si eu zeci de d`astia in lista.. acu` ce sa fac, sa`i iau la sodomizat pe toti? durere la banana...
Haruka: Stiu ca nu de la inceput ai avut asa o mare adversitate... ce a produs aceasta schimbare in comportamentul tau privind acest forum?
Nemessis: Sunt dus cu capul, nu am avut motive.
motive ai tu...motiv exista in orice.. si cand un om merge sa se kkce... nu merge de dragu` diversitatii... da` las ca`ti sta bine asa mai misterios...
Haruka: E bine de stiut asta. :)
Haruka: Momentan ce scop ai... sau mai bine zis ce te nemultumeste?
Nemessis: Madutza momentan.
madutza momentan... irelevant raspuns... zii ca i`ai luat pe rand, nu conteaza dinastia... fii mai explicit... FORUMU` in general...
Haruka: Doar atat ?
Te deranjeaza ea ca persoana sau modul ei de a conduce acest forum?
Nemessis: Nu imi place carpeta ei cu rapirea din serai si nu imi place faptul ca nu stie sa administreze un forum ratat.
carpeta e light-motiv... da` ce ai cu ea... traume? :)) cu faza cu administrarea nu ma bag... pana si eu am o alta viziune asupra forumului...atat ca as ramane singur...
Haruka: Sa inteleg ca nu este neaparat ceva personal?
Nemessis: Nu mi-a scos banul cand am luat apararea staffului, offtopic vorbind si de pe .org a zburat deoarece nu stia nimic despre moderarea unui forum.
esti offtopic... 1. faza cu ban`ul e negociabila... errore humanum est...parca asa era...cat despre org... de acolo a plecat ca am batut`o la cap sa renunte...deci inactiva deci normal ca nu era capabila... si eu sunt incapabil in somn...
Haruka: Crezi ca stafful de acum nu merita nici o apreciere? Sau problema este numai cu o parte din el?
Nemessis: O parte din staff e ok, ma rog, pana mi se pune pata si pe ei.
care parte? fii mai explicit... si daca ti se pune pata?
Haruka: Consideri ca ei sunt ok pentru ca isi fac bine treaba sau pentru ca nu se baga ? Nemessis: Pentru ca isi vad doar de jocul lor nu si de jocurile de culise.
daca un coleg imi fute o ranga`n ceafa fii sigur ca pun mana pe drujba... am cumva tricoul cu "hamal" pe mine azi?
Haruka: Totusi crezi ca acest comunism este sustinut... adica se merge pe sistemul pcr (pile cunostiinte relatii) si ca multi afirma sau confirma de dragul de a avansa?
Nemessis: Nu e treaba mea asta oricum toti stiu ca sunt bisericute.
bisericutele nu au nimic de a face cu acel comunism... comunismu` pulii... in echipa forumului au fost adusi numa` oameni necunoscuti...daca acum ma cunosc cu ei se numeste comunism? nu...se numeste cretinism din partea alora de cred asta!
Haruka: Care este problema ta cu userii ? Multi te vad ca un personaj negativ tocmai datorita injuriilor adresate lor.
Nemessis: Sunt niste ratati fara viata si fara sperante de viitor.
nicidecum...majoritatea il venereaza... cum apare nemessis cum sar si ei la rampa cu urale si flori... asta`i face de 2 ori mai ratati si de 2 ori fara viitor!
Haruka: Banuiesc ca ai o explicatie pentru asta, nu?
Nemessis: Asta este explicatia. :) Turmele de oi trebuiesc conduse. :P
mai ales cand oile stiu doar sa behaie...
Haruka: Ai facut supozitii in privinta intereselor unor persoane de pe forum, si a unor lucruri nu tocmai corecte care se fac aici. Ce ne poti spune in privinta asta?
Nemessis: Toti stiu ce vrea Madutza a vrut sa il zboare pe lau, lau a plecat de bunavoie, acum vrea sa zboare Dana. Nu am nimic personal cu ea numai ca este paralela cu orice forma de moderare a unui forum.
complotu` pulii mele... intrebi decat de forum...pai cine e frate in echipa forumului de toti sunt asa de rau famati? de joc nimic... si culmea...ca acolo sunt banii userilor, nu intr`un forum.
aici cam gresesti... eu am sapat`o pe dana, iar lau o sustinea mult prea mult de aceea a devenit tinta... dati`ma`n judecata...eu am fost!
Haruka: Nu crezi ca poate este vorba de o lipsa de timp ? Toti avem momente mai aglomerate in viata?
Nemessis: Si cand avea timp facea acelasi lucru : "TOPIC INCHIS" cand cineva urla la adresa staffului din joc lasa discutiile, cand era vorba de forum inchidea repede topicurile.
DA! mi se pare normal... pai de ce sa inchid un topic in care se cere parerea staff`ului jocului?!?!
la cele legate de forum, am raspuns si am inchis... aveti o logica de sturioni.... gata...ai facut legaturile... oameni nenorociti pe forum... si ga`ul si sgo`ul aveau acces pe forum...ei de ce nu`si inchideau topicurile? aa...sa le inchid eu si sa par ala nenorocit care le inchide gura userilor? nicidecum... discut orice in limita bunului simt!
Haruka: Crezi ca vreodata se va ajunge la un consens intre tine si staff ? De ce ar fi nevoie pentru asta?
Nemessis: Ar fi nevoie sa dispara BiteFight. :)
asta e in genu` "la inceput nu te iubeam, dar acum te iubesc ca la inceput!"
Haruka: Deci inlocuirea unor persoane nu ar rezolva nimic. Sau mai bine zis nimic permanent. Nemessis: Pai ar trebui sa fie inlocuite jumatate din persoanele din staff.
daca tot le stii pe toate...de ce nu dai si nume?
Haruka: Crezi ca exista cine sa le inlocuiasca...sau ca acest lucru este realizabil?
Nemessis: Da, daca nu se vor promova prietenii, copii si partenerii de pat.
vecinii, sturionii, orice in general... vreau sa vad eu legaturile de rudenie din staff`ul forumului si cum a ajuns fiecare unde e... si pe urma mai vorbim...
Haruka: Crezi ca actiunile tale vor avea vreun rezultat in ceea ce doresti sa obtii sau sunt just for fun?
Nemessis: Intotdeauna au rezultat in ceea ce doresc sa obtin pentru ca sunt sexy si inteligent.
aici nu te contrazic... daca eram femeie deja eram luati...
Haruka: Ne bucuram sa aflam asta...Ne poti da cateva detalii despre tine?
Nemessis: Am aproape 27 de ani, sunt o persoana mirifica si mirobolanta.
amin :)
Haruka: Multi inainte. Nemessis: Am putina treaba, ma intelegi...sunt o persoana ocupata. :P
Haruka:
Multumesc pentru timpul acordat .O seara placuta iti urez.
Nemessis: La revedere.
mdea...
Inchid telefonul. Nemessis mi-a lasat impresia unui om glumet, adeseori ironic dar care are un plan....

el, ca si Pinky and the Brain... in fiecare seara un plan dar acelasi prin diferite metode!

asa... va intrebati ce e cu articolu` asta... pai "cine se scuza se acuza" sau il doare`n pula...ma sictireste fatzarnicismu` asta si ocolisurile... frate..ai ceva de zis, baga mare... interviuri? interviuri... termenu` spune tot... pe scurt ...facaturi, intrebari puse de comun acord... alea alea...
de ce m`am atacat? pentru ca lumea e impotriva echipei forumului... domle... bisericutze, rudisme, nepotisme futaiuri... PULA! de unde atata coaie?

hai sa va prezint eu echipa actuala:

Maduza: board admin... nush exact in ce circumstante a ajuns in echipa, cert este ca incet a avansat pana la acest rang
PuturOSU`: smod... adus de catre antiares dupa 4 cereri de moderator... respinse ca lumea nu`l inghitea...
Maniak: a facut cerere, a fost luat la intrebari si discutii si a fost ales. nu cunostea pe nimeni in staff cand a intrat! minune! comunismu` pulii mele
KARNA: un caz mai delicat... i`am citit cateva posturi si am urmarit`o... si am urmarit`o...am luat`o la discutii... si am zis ca merita...si merita! pe urma am aflat ca e "prietena" lu` maniak... abia dupa o luna mi`a recunoscut ca ii e sotie...
alyg... un descentrat... un agitator, ca si mine de altfel, dar omu` care stie cu ce se mananca profiart si face treaba buna acolo... ma doare`n pula de trecutul lui, nu avem reclamatii la adresa lui...

alte intrebari? transparenta coaie...asta e...
si sa nu va luati de limbajul meu pentru ca aveti avertisment atunci cand accesati blog`ul... nu va convine, puteti sa ma lingeti pe Oo...

nemessis`ule, cand imi acorzi si mie vo` juma de ora? chiar am ceva intrebari a la` Sigmund Freud... nu, nu e ironic... e puru` adevar...

respectele mele...
m`am bagat si eu in seama... ca de obicei... repet, nu vrei , nu citii!



You are a Black Coffee
At your best, you are: low maintenance, friendly, and adaptable

At your worst, you are: cheap and angsty

You drink coffee when: you can get your hands on it

Your caffeine addiction level: high

Un comentariu:

alyG spunea...

deci, sa te fut :)))
ai uitat sa precizezi ca sunt sexy si inteligent :))

ce sa-i faci bre.... nu stiu de ce pana mea se agita el cu echipa forumului... macar daca am fi putut face mishmashuri , sa ne iasa si noua de un colt de piatra ceva... da pula mea, noi dam warnuri si ne frecam nervii pe-acolo...

interviu, cacat, rahat, bullshit. astea nu sunt interviuri. gamenews e o sectie mare de translatori + copii fara ocupatie . +moarteak :))

a, da... si sa nu uit. eu am ajuns in staff pentru ca sunt sexy si inteligent :>

p.s.: revin cu o poezie.