vineri, 10 aprilie 2009

imi pare rau...

™Loredana™ YO i ' need rapp: yo m-am inteles bn cu tine cristi,am simtit ca atunci cand am ceva pe suflet esti o persoana careia ii pot spune , la care ma ma descarc...tocmai de asta imi face placere sa vb cu tine,am avut chiar si ce invata uneori de la tine(dincolo de nebuniile din jurul tau, fara accidente, rani, bautura, nopti nedormite...asa cum le numesti tu)...asa ar fii un motiv destul de mare care ar putea lasa o mica prietenie ,amicitie intre noi...daca vrei,dar nu vreau sa te ranesc,nu vreau sa inetrpretezi si sa intelegi greist ... cam asta mai am de zis , oricand doresti sa vb cu cineva aici sunt...BUZZ!!
!™Loredana™ YO i ' need rapp: cristi 5min...o sa ies,spune ceva daca poti,daca i de zis,daca vrei...BUZZ!!!
™Loredana™ YO i ' need rapp: ok...o sa ne mai auzim,cand o sa se poata o sa vb mai multe,poate ai incercat sa integi care e stare mea din explicatia ce mia sus,si tocmai de asta o sa ies , o sa ma pun in pat,imi sit ochii obositi...
™Loredana™ YO i ' need rapp: b'bye cristi
™Loredana™ YO i ' need rapp: somn usor™Loredana™ YO i ' need rapp: (SA NU MAI BEI ! )
™Loredana™ YO i ' need rapp has signed out. (11.04.2009 01:09)


kidule, aici voi fi intotdeauna!

Niciun comentariu: