miercuri, 8 octombrie 2008

"Opriti planeta! Vreau sa cobor!"



.....

.....
....
Pateticilor
....


..
.
.......

...
Zilele astea cotrobaiam pe net sa vaz daca...nimic...doar sa vaz. Din magnifica lista de messenger tot primeam mass`uri de la persoane de toata isprava... intr`o zi am sa renunt la sila si cred ca`i trec pe "la revedere"...primesc link catre un blog... sjmeker coaie...
iote si posesorii...

Copyrights
Owner: HyperKid and GetWay
Website Made by OutSider™
Designed by OutSider™

si vine si vestea buna:
Atentie dupa data de 1 octombrie 2008 Blogul apartine Echipei lui HyperKid.
cu alte cuvinte...au schimbat chilotii intre ei...luati cu paine sa nu vi se aplece voinicilor!

blogul este cu rahatzei cu treburi chestii ragalii...si este semnat de cativa omonimi... nici macar anonimi :)
en fin...depasim momentu` si ajungem la punctul culminant... astia se vad eroi ai revolutiei agrare si se apuca sa scrie despre comunitatea Bf.ro...cunoscatorii..stiu...ceilalti... nu...
mai nou a aparut si un poll... ca pe cine ati fute din echipa bf.ro... dragi copii...pai mamicile unde sunt? ne lasati cu coaiele umflate ca la balamuc? ce naiba?!
asa...am vazut acolo o editare a luceafarului... fi`ti mai crativi... incercati o balada proprie... uite... un instant pentru voi...
i`auzi...e din popor...

Foaie verde de molid
am ajuns un hyperkid
ca am baut mult lichid...
Si vezica`mi este plina
dara eu n`am nici o vina
ca ma`nteapa si la splina...
am vrut doar sa par ciumete
sa cresc in ochii la fete
si le`am facut si votare
sa vedem care-i mai mare
si le-ar arde`ntre picioare
dar sa revenim din nou
ca zice lumea ca`s bou
eu sunt doar un mic rahat
si pe forum sunt banat
de-aia imi exprim frustrarea
si-mi aduce alinarea
cand scriu d`astea mai obscene
de`ti vine greata pe vene
si scriu noaptea..pe sub mana
ca ma bate mama o luna
daca afla ce fac eu
zice ca sunt derbedeu
da` eu de fapt sunt ateu
deci sunt cul...deci sunt chiar eu!
da` m`ajuta si getway
sa nu ma prinda mama...vai
cat eu stau si scriu aici
getway pune mana pe bici
ca lu` mama asa ii place
asta`i mama...n`am ce`i face...

gata..m`am plictisit... e o balada din popor...

acum vin si eu cu un interviu in genul vostru...3 intrebari ashea...mai la sjmekerie ca deh... suntem bazati...

1. chiar...mama ta stie?
2.care este echipa lu` hyperchid...chiar sunteti mai multi?
3. de ce va ascundeti identitatea, va e frica de ceva...cumva?
4. cum se scrie alcool?
5. cand estimati ca veti trece de pubertate? sperati sa scapati de acnee?
6. voi, in general...ce mai faceti?
7. o sa`mi trimiteti si mie un mail cu cateva detalii despre voi ca sa`mi confirmati cele spuse mai sus?
8. aveti voie afara dupa orele 22?
9. urinati frecvent si cu usturimi?
10. stiti ce inseamna copyrights? dar usim? dar sternocleidomastoidian?


si ca remarci personale:

a. nu mai amestecati cultura cu aberatiile voastre, faceti de rusine munca de secole a unui popor!
b. " Imi bag *&^%^&* in el de blog care nu vrea sa posteze cum vreau eu. Imi cer scuze pt probleme tehnice. " <- baietel, ai voie sa injuri, nu se supara nimeni ;)

c. ma plctisesc... voi?


p.s. sper sa fiu si eu bagat in seama... pula mea, ma plictisex si am zis sa intru totusi in polemici... sper sa`mi raspundeti, nu sa mergeti pe sipca abordand principiul "hai sa facem liniste, nu bagam in seama toti martalogii".

si inca ceva...daca vreti sa ma denigrati, folositi lucruri reale... nu stiti, intrebati, nu e frumos sa mintiti ca or sa va intre andrele in nas!

Niciun comentariu: